[ad_1]

Udowodniono, że reklama płatna za kliknięcie (PPC) pomaga małym firmom w poprawie ich obecności w Internecie i promowaniu świadomości marki. Daje to małym firmom szansę konkurowania z większymi serwisami internetowymi i ciągłego napływu nowych leadów. Oto kilka innych rzeczy, które małe firmy muszą zrozumieć na temat reklam PPC.

Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google nigdy nie jest naprawdę łatwe i szybkie, szczególnie w przypadku małych firm. Osiągnięcie pożądanego rankingu wymagałoby sporo czasu, wysiłku, pieniędzy i pewnego poziomu wiedzy. Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek i wyświetlanie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania daje Ci możliwość wyprzedzenia konkurencji o tysiące kroków. Ale co, jeśli nie możesz znaleźć się w pierwszych 10 wynikach? Czy to oznacza z twojej strony ślepą uliczkę? Czy jest jakaś szansa, aby konkurować z większymi, popularniejszymi i bardziej ugruntowanymi witrynami internetowymi? Na szczęście małe i mniej popularne strony internetowe mają teraz szansę być znane i rozpoznawalne w świecie online. Dzięki reklamie Pay-Per-Click (PPC).

Co oznacza reklama PPC?

Reklama PPC, znana również jako płatne wyszukiwanie, marketing PPC, marketing w płatnych wyszukiwarkach i marketing w wyszukiwarkach (SEM), to model marketingu internetowego, w którym reklamodawcy tworzą kampanię reklamową za pośrednictwem usług reklamowych typu pay per click oferowanych przez różnych marketerów internetowych i płacą za każdy kliknij otrzymane reklamy. Reklamy PPC bardziej przypominają kupowanie wizyt w witrynie internetowej lub na stronie docelowej, a nie tylko organiczne zarabianie na tych wizytach.

Gdzie znaleźć te reklamy PPC?

Reklamy PPC są zwykle wyświetlane w wynikach wyszukiwania, głównie w górnej części strony wyników wyszukiwania, tuż nad wynikiem numer 1. Można je również zobaczyć na różnych stronach internetowych i na różnych platformach mediów społecznościowych, takich jak Pinterest, Twitter, LinkedIn i Facebook.

W jaki sposób reklamy płatne za kliknięcie mogą pomóc małym firmom?

Reklamy PPC mogą pomóc małym stronom internetowym, takim jak Twoja, konkurować z większymi graczami w branży i poprawić rozpoznawalność marki. Zapewnia również małym firmom stały napływ nowych potencjalnych klientów i stałą obecność w Internecie, co może pomóc w zwiększeniu ruchu w witrynie.

Jak będzie działać reklama PPC?

Sposób działania reklamy PPC w dużej mierze zależy od strategii, z których będziesz korzystać. Ale zanim będziesz mógł stworzyć skuteczną strategię, musisz najpierw określić kilka ważnych aspektów, takich jak budżet, cele, liczba reklam, które będziesz wyświetlać, jakie słowa kluczowe będziesz kierować i jakich platform będziesz używać. Ważne jest, abyś zdecydował, czy będziesz wyświetlać reklamy na platformach społecznościowych, takich jak Instagram, YouTube, Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn i Snapchat, na platformach wyszukiwarek, takich jak Google AdWords, Yahoo Stream Ads, Yelp Ads i Bing Ads .

[ad_2]

Source by Jack Athwani