[ad_1]

Poniewa偶 miejsc pracy jest ma艂o, a Nowa Gospodarka zaciska p臋tl臋 na szyjach w艂a艣cicieli ma艂ych firm, z punktu widzenia fiskalnego rozwa偶ne jest ci臋cie koszt贸w i zmniejszanie koszt贸w og贸lnych. Naturaln膮 sk艂onno艣ci膮 mo偶e by膰 obci臋cie bud偶etu reklamowego, poniewa偶 jest to jedna z najwi臋kszych og贸lnych pozycji liniowych i mo偶e wydawa膰 si臋, 偶e ma niewielki wp艂yw na model biznesowy. To jest dok艂adnie z艂e podej艣cie! Nadszed艂 czas, aby reklamowa膰 si臋, aby zdoby膰 udzia艂 w rynku i uzyska膰 najwy偶szy poziom 艣wiadomo艣ci. Najlepsza warto艣膰 za dolara reklamowego, szczeg贸lnie dla w艂a艣cicieli ma艂ych firm, to pojazdy firmowe.

Z艂o偶y膰 o艣wiadczenie:

Czasy prostok膮tnego magnesu przymocowanego do drzwi samochodu lub ci臋偶ar贸wki dawno ju偶 min臋艂y. Tak te偶 s膮 litery winylowe, kt贸re 艂adnie przedstawiaj膮 nazw臋 firmy i numer telefonu. Aby zosta膰 dzi艣 zauwa偶onym, w艂a艣ciciele firm musz膮 my艣le膰 odwa偶nie i g艂o艣no. Marketing polega na byciu zauwa偶onym. Marketing nap臋dza biznes. Marketing dzwoni telefon i dzwoni kasa. Skorzystaj w pe艂ni z zakupionej powierzchni reklamowej.

Nowoczesna technologia rozwin臋艂a si臋 w taki spos贸b, 偶e prawie wszystko, co ty lub tw贸j grafik, mo偶e wymy艣li膰, mo偶e pokry膰 twoje pojazdy. Pomy艣l o swoich pojazdach jak o ruchomych billboardach. Z sze艣ciu podstawowych bok贸w pojazdu, potencjalni klienci zobacz膮 wszystko opr贸cz podwozia, gdy Twoje pojazdy b臋d膮 podr贸偶owa膰 po mie艣cie; w ten spos贸b wywrzyj dramatyczny wp艂yw na wszystkie pi臋膰 widocznych stron za pomoc膮 du偶ej ilo艣ci kolor贸w, aby nakre艣li膰 mentalny obraz jako艣ci pracy wykonywanej przez Twoj膮 firm臋.

Je艣li nie jeste艣 profesjonalnie wyszkolony i nie masz do艣wiadczenia, aby to poprze膰, nie pr贸buj tego w domu! Nawet przeci臋tny grafik mo偶e wykorzysta膰 Twoje najlepsze pomys艂y i sprawi膰, 偶e stan膮 si臋 widoczne. Umys艂 ludzki ma tendencj臋 do my艣lenia liniowo i symetrycznie; jednak poci膮ga go to, czego nie ma. Tak jak sp臋dzi艂e艣 lata na doskonaleniu swojego rzemios艂a; tak te偶 jest z grafikiem. Nauczyli si臋 umieszcza膰 obrazy 鈥瀢 niew艂a艣ciwym stanie鈥 i u偶ywa膰 obu wymiar贸w (czasami pozornie u偶ywa膰 trzeciego wymiaru), aby przyci膮gn膮膰 rozproszon膮 uwag臋 przechodni贸w.

Prawdziw膮 oznak膮 sukcesu jest to, 偶e dzieci w samochodzie obok twojego krzycz膮 鈥瀖amusiu, mamusiu鈥 i wskazuj膮 ci drog臋.

R贸wnanie warto艣ci:

Reklama pojazd贸w jest znacznie ta艅sza ni偶 jeszcze pi臋膰 lat temu. Chocia偶 technologia komputerowa i oprogramowanie do projektowania s膮 dost臋pne od wielu lat, prasy drukarskie nadrobi艂y zaleg艂o艣ci dopiero niedawno. Wi臋kszo艣膰 pojazd贸w mo偶na teraz ca艂kowicie opakowa膰 w cenie poni偶ej 4000 USD (w tym projekt, druk i aplikacja), w por贸wnaniu z 7000 USD jeszcze dziesi臋膰 lat temu, kiedy musia艂yby by膰 malowane r臋cznie. W wielu przypadkach, gdy plik projektu zostanie zapisany elektronicznie, koszt dodatkowych pojazd贸w znacznie spada, poniewa偶 projekty wymagaj膮 jedynie dostosowania, aby dostosowa膰 je do r贸偶nych marek i modeli pojazd贸w. (UWAGA: upewnij si臋, 偶e otrzyma艂e艣 kopi臋 elektronicznego pliku projektu przed zap艂aceniem za prac臋, aby u艂atwi膰 wszelkie niezb臋dne przej艣cia, je艣li tw贸j obecny dostawca nie przetrwa skutk贸w ekonomicznych).

Co dziwne, cena nie jest okre艣lana tak bardzo przez stop臋 kwadratow膮, jak przez robocizn臋 przy wycinaniu krzywizn, zatrzask贸w, okien itp., Co mo偶e wydawa膰 si臋 sprzeczne z normalnym biznesmenem. Tak wi臋c du偶a ci臋偶ar贸wka skrzyniowa z bokami 8 'x 12′ i tylnymi drzwiami 8 'x 8′ mo偶e by膰 zwykle oklejona mniej ni偶 SUV lub nawet typowy samoch贸d osobowy ze wzgl臋du na wymagania dotycz膮ce robocizny.

Por贸wnawcze reklamy pojazd贸w zakupowych w innych mediach marketingowych daj膮 jasno do zrozumienia, 偶e 鈥嬧媕est to z pewno艣ci膮 najlepszy spos贸b na rozpowszechnianie informacji o Twojej firmie za ci臋偶ko zarobion膮 z艂ot贸wk臋. Bior膮c pod uwag臋, 偶e wi臋kszo艣膰 pojazd贸w firmowych b臋dzie u偶ywana w firmie przez co najmniej sze艣膰 lat, tak naprawd臋 nie ma innego rodzaju marketingu, kt贸ry by艂by cho膰by zbli偶ony, gdy por贸wnuje si臋 opcje obok siebie i dostosowuje si臋 do trwa艂o艣ci no艣nika.

Zdobywanie potencjalnych klient贸w a 艣wiadomo艣膰:

Reklama jest podzielona na dwie og贸lne kategorie. Zdobywanie potencjalnych klient贸w to te rodzaje no艣nik贸w reklamowych, kt贸re zach臋caj膮 potencjalnych nabywc贸w do zapyta艅 o produkty lub us艂ugi Twojej firmy. Klasyczne przyk艂ady Lead Generation to: poczta bezpo艣rednia, telemarketing, ksi膮偶ka telefoniczna i stoiska targowe. Te media do pozyskiwania potencjalnych klient贸w najlepiej dzia艂aj膮 z komunikatami z wezwaniami do dzia艂ania, takimi jak 鈥瀦adzwo艅 teraz鈥 lub 鈥瀌ost臋pne tylko przez nast臋pne 3 dni鈥.

艢wiadomo艣膰 media s膮 藕r贸d艂ami, kt贸re pomagaj膮 spo艂ecze艅stwu zapami臋ta膰 Twoje imi臋. S膮 to 藕r贸d艂a poprawiaj膮ce wizerunek, buduj膮ce reputacj臋 i najwa偶niejsze 藕r贸d艂a. Tradycyjne media 艢wiadomo艣膰 to: billboardy, strony internetowe i kalendarze 艣cienne. Oczywi艣cie z ka偶dym czarno-bia艂ym jest szary; tak wi臋c niekt贸re media maj膮 cechy ka偶dego z nich, kt贸re mo偶na ulepszy膰 w oparciu o okre艣lone przes艂anie. W zale偶no艣ci od tre艣ci reklamy, radio i telewizja mog膮 generowa膰 potencjalnych klient贸w lub zwi臋ksza膰 艣wiadomo艣膰.

Jak mo偶na si臋 spodziewa膰, reklamy pojazd贸w rzadko powoduj膮 dzwonienie telefonu. Buduje 艣wiadomo艣膰 Twojej marki. Jest to problematyczne dla niekt贸rych w艂a艣cicieli, poniewa偶 jedynym prawdziwym sposobem sprawdzenia, czy kampania u艣wiadamiaj膮ca dzia艂a, s膮 szczeg贸艂owe badania marketingowe przed i po nich, co wi臋kszo艣ci si臋 nie udaje. Tak wi臋c sprowadza si臋 do wiary marketingowej. 艁atwo jest udowodni膰, 偶e kampanie u艣wiadamiaj膮ce dzia艂aj膮 og贸lnie – wymie艅 pierwsz膮 sie膰 fast food贸w i pierwszy nap贸j gazowany, jaki przyjdzie Ci do g艂owy. Je艣li powiedzia艂e艣, 偶e McDonald’s i Coke, to do艂膮czasz do ponad siedemdziesi臋ciu procent Amerykan贸w, kt贸rzy zostali przekonani przez kampanie u艣wiadamiaj膮ce tych firm (w艂a艣ciwie, bez wzgl臋du na to, jak膮 odpowiedzia艂a艣 na powy偶sze pytanie, jaka艣 firma Ci臋 przekona艂a).

Gdy potencjalny nabywca zosta艂 poddany silnej kampanii zwi臋kszaj膮cej 艣wiadomo艣膰, mo偶e nie pami臋ta膰 nazwy Twojej firmy lub marki produktu, kiedy pr贸buje podj膮膰 decyzj臋. Kiedy jednak otworz膮 ksi膮偶k臋 telefoniczn膮, wejd膮 do sieci lub przeje偶d偶aj膮 obok Twojego sklepu, powiedz膮 sobie: 鈥瀋i ludzie s膮 dobrzy, zadzwoni臋 do nich鈥. Czyni膮c to, konsumenci prawdopodobnie nie b臋d膮 otwarcie zdawa膰 sobie sprawy, 偶e tak my艣leli z powodu Twojej kampanii u艣wiadamiaj膮cej, ale dadz膮 Ci mo偶liwo艣膰 zarabiania na ich biznesie.

艢wiadomo艣膰 reklamowa nap臋dza przysz艂y biznes i rozw贸j. Jako w艂a艣ciciele firm jeste艣my w doskona艂ej pozycji, aby zape艂nia膰 drogi naszymi logo oraz tym, co robimy lub sprzedajemy. Nie b贸j si臋 krzycze膰 z najwy偶szego szczytu g贸ry za po艣rednictwem swojej floty pojazd贸w. Masz niewykorzystany wachlarz ruchomych billboard贸w na zawo艂anie – korzystaj z nich.

[ad_2]

Source by Christian D. Malesic