[ad_1]

W ostatnim rozdziale krótko przedstawiłem koncepcję Reklamy 4.0. W tym artykule chciałbym wyodrębnić kilka pytań i odpowiedzi, które pochodzą od moich klientów i ode mnie.

Pytanie 1: Która wersja będzie po reklamie 4.0?

Powiedziałem mojemu klientowi, „to będzie wersja 1.0 po wersji 4.0, ponieważ jest to cykl od 1.0 do 4.0, to znaczy, że reprezentuje cykl życia produktu po jego zakończeniu, pojawia się nowy produkt, aby zastąpić stary.”

Pytanie 2: Dlaczego niektóre marki zawsze pozostają w wersji 1.0, 2.0 lub nawet 3.0?

W rzeczywistości istnieje wiele marek, które umrą po doświadczeniu reklam 1.0 i 2.0, tylko kilka doskonałych marek może przetrwać do 3.0, a następnie do 4.0, które są pełne potężnej witalności, o których często mówimy, kto może przetrwać dzisiaj, jutro i pojutrze.

Tylko te marki, które mogą dożyć wersji 4.0, mogą wtedy dzielić się dobrymi pomysłami lub duchem ze swoimi klientami na rynku.

Pytanie 3: Czy jako nowy produkt lub markę możemy wybrać dowolną wersję 2.0,3.0 lub 4.0 do wykorzystania w kreatywności reklamowej?

Ta odpowiedź jest również bardzo jasna. Często mówimy, że nowo narodzone cielęta nie boją się tygrysów, ale nowy produkt czy marka ma różne ograniczenia. Jeśli chcesz powiedzieć klientom, że Twoje produkty są doskonałe, lub podzielić się swoimi dumnymi osiągnięciami z opinią publiczną, czy konsumenci mogą w to uwierzyć? Nie.

Oczywiście są wyjątki, a mianowicie, że musisz być wystarczająco dobry, aby poradzić sobie z kreatywnym podejściem Reklamy 4.0.

Pytanie 4: Czy 4.0 jest bardziej zaawansowany niż 3.0, 2.0 i 1.0?

Oczywiście nie. Każda z wersji jest tylko znakiem, podobnie jak wersje Wechat, Twitter lub App, innymi słowy, oznacza to po prostu kamień milowy rozwoju marki. To, czy jest zaawansowana, czy nie, zależy od tego, jak sobie poradzisz z kreatywnością reklamową.

Poniżej znajdują się cztery przykłady:

  1. Reklama 1.0, hasło Nongfu Mountain Spring „We Are the Porters of Nature” podkreślające, czym jest;

  2. W reklamie 2.0 Oreo ma reklamę z napisem „Twit, Lick and Bubble”, podkreślającą „How to Eat”;

  3. Reklama 3.0, powiedziałem AdWords firmy JD „Szybko, lepiej i oszczędzaj”;

  4. Reklama 4.0, być może szef reklamy jednej marki sportowej mówi „Wszystko jest możliwe”, „Po prostu zrób to”, co oznacza dzielenie się duchem marki.

Pytanie 5: Czy logika kreatywna Reklamy 4.0 ma zastosowanie do wszystkich marek?

Odpowiedź brzmi: nie. Jesienią 2017 roku wydałem ostateczny zakres jego stosowania. Twoje produkty, zespół lub marka osobista mogą z niego korzystać, z wyjątkiem reklam opartych na zasadach.

Ponieważ reklama oparta na zasadach jest ukierunkowana na cele, które można osiągnąć w przyszłości, ale reklamy innych produktów i usług muszą podkreślać, co można zrobić obecnie. Jeśli Twoje produkty i usługi w ogóle nie mogą tego zrobić, to oszustwo.

To ważna kwestia, na którą szczególnie warto zwrócić uwagę, kto zajmuje się twórczością reklamową. Chociaż nie ma wyraźnego rozróżnienia między nimi w obecnych podręcznikach reklamowych, książkach, a nawet w przepisach, różnica w życiu naprawdę zanika.

Podsumowując, Reklama 4.0 to nie tylko podstawowe ramy kreatywności reklamowej, ale także granica zarządzania reklamą.

Jednak ta teoria i praktyka znajdują się na tle rozwoju Internetu, Przemysłu 4.0 i Sztucznej Inteligencji, więc nazwałem ją jako Reklama 4.0. W porównaniu z tradycyjną kreatywnością reklamową jestem dumny z tego, że zrobiła krok naprzód w porównaniu z minionymi latami bez internetu.

Chociaż jest to mały krok, jest to również mały, duży krok w kierunku cywilizacji reklamowej. Oczywiście treść Reklamy 4.0 to więcej niż wyżej, podobnie jak elementy języków reklamy, kody kolorów, różnice między różnymi typami reklam i tak dalej.

Dziękuję Ci!

[ad_2]

Source by Aiden King