[ad_1]

Internet stanowi ogromn膮 granic臋 dla handlu. Niestety, ze wzgl臋du na sw贸j charakter Internet jest gotowy na pozbawione skrupu艂贸w osoby trzecie, kt贸re mog膮 odwr贸ci膰 sprzeda偶 od w艂a艣cicieli marek, oszukuj膮c konsument贸w, aby uwierzyli, 偶e ich produkty i us艂ugi s膮 kojarzone ze znan膮 mark膮. Firmy powinny sumiennie pilnowa膰 swoich marek w internecie.

Jak dzia艂aj膮 reklamy p艂atne za klikni臋cie

Jednym ze sposob贸w przekierowania jest reklama p艂atna za klikni臋cie lub 鈥濸PC鈥, jak jest to znane w bran偶y. Kampania PPC jest tworzona przez Google lub inn膮 wyszukiwark臋, aby licytowa膰 okre艣lone s艂owa kluczowe pasuj膮ce do zapytania wyszukiwania internetowego. W pierwszym kroku u偶ytkownik wybiera s艂owa kluczowe i zazwyczaj ustala maksymaln膮 kwot臋 lub 艂膮czny bud偶et dla ka偶dego s艂owa kluczowego. Nast臋pnie u偶ytkownik przygotowuje kr贸tk膮 reklam臋, kt贸ra zostanie wy艣wietlona przez wyszukiwark臋 w sekcji p艂atnych sponsor贸w lub link贸w wynik贸w wyszukiwania po wyszukaniu s艂owa kluczowego. Wyszukiwarki r贸偶ni艂y si臋 sposobem wy艣wietlania tych reklam, wi臋c nie s膮 ju偶 ograniczone do g贸rnej lub prawej cz臋艣ci ekranu. Je艣li wszystko p贸jdzie zgodnie z planem, reklama u偶ytkownika przekieruje wyszukiwark臋 na inn膮 stron臋 internetow膮, na kt贸rej oferowane s膮 do sprzeda偶y us艂ugi i produkty. Te produkty i us艂ugi mog膮 nie mie膰 nic wsp贸lnego z nazwami marek u偶ywanymi jako s艂owa kluczowe.

Naruszenie znaku towarowego w reklamach PPC znacz膮co szkodzi markom

Poniewa偶 kampanie PPC s膮 w du偶ej mierze niezam贸wione w Internecie, s膮 szczeg贸lnie skuteczne w przekierowywaniu sprzeda偶y od w艂a艣cicieli marek, poniewa偶 skutecznie lokalizuj膮 osoby zainteresowane mark膮 i wy艣wietlaj膮 im reklamy wysoko na listach wyszukiwarek. Mo偶e to prowadzi膰 do milion贸w dolar贸w przekierowanej sprzeda偶y rocznie. To ogromny problem dla firm. Problem nie ogranicza si臋 do firm zajmuj膮cych si臋 handlem elektronicznym. Wszystkie firmy, kt贸re sprzedaj膮 produkty lub us艂ugi pod mark膮, s膮 zagro偶one, nawet je艣li maj膮 tylko stacjonarne punkty sprzeda偶y detalicznej.

Opr贸cz przekierowanej sprzeda偶y w艂a艣ciciele marek nara偶aj膮 si臋 na znaczn膮 szkod臋 dla swojej dobrej woli, gdy przekierowane produkty i us艂ugi s膮 gorsze od ich odpowiednik贸w marek. Dzieje si臋 tak, poniewa偶 konsument jest zdezorientowany co do 藕r贸d艂a pochodzenia produkt贸w i us艂ug oraz przypisuje ich ni偶sz膮 jako艣膰 w艂a艣cicielowi marki. Co gorsza, w艂a艣ciciel marki cz臋sto nie zdaje sobie sprawy, 偶e tak si臋 sta艂o iw konsekwencji nie mo偶e podj膮膰 krok贸w w celu naprawienia zamieszania.

Co powinni zrobi膰 w艂a艣ciciele marek, aby si臋 chroni膰?

Pierwszym dobrym krokiem jest zarejestrowanie wszystkich marek i innych znak贸w towarowych. Znak towarowy jest identyfikatorem 藕r贸d艂a i mo偶e by膰 s艂owem, fraz膮, logo, sloganem lub innym identyfikatorem. Uzyskanie rejestracji federalnej zapewnia w艂a艣cicielowi marki znacz膮ce prawa, w tym og贸lnokrajowy priorytet, kt贸ry jest bardzo wa偶ny w zwalczaniu narusze艅 w Internecie.

Nast臋pnie firma powinna nadzorowa膰 swoje marki, monitoruj膮c wyszukiwarki, aby zobaczy膰, co pojawia si臋 w linkach sponsorowanych w wyniku reklamy PPC lub w organicznych podczas wyszukiwania znak贸w towarowych jako s艂贸w kluczowych. Nale偶y zaj膮膰 si臋 naruszeniem u偶ywania znak贸w towarowych w tych reklamach.

W pewnych okoliczno艣ciach w艂a艣ciciele znak贸w towarowych mog膮 za偶膮da膰, aby Google i inne firmy wyszukiwarek zakaza艂y u偶ywania znak贸w towarowych w艂a艣ciciela w ich narz臋dziu do sugerowania s艂贸w kluczowych lub w reklamach PPC. Podczas gdy post臋powanie s膮dowe jest w toku, a kwestia, czy firmy wyszukiwarek mog膮 by膰 odpowiedzialne za naruszenie przepis贸w dotycz膮cych reklam PPC, nie zosta艂a rozstrzygni臋ta, najlepiej jest stworzy膰 rejestr wielokrotnych 偶膮da艅 od firm wyszukiwarek zaprzestania u偶ywania znak贸w towarowych w ich programach reklamowych PPC. To powoduje, 偶e firmy wyszukiwarek s膮 powiadamiane, co mo偶e by膰 pomocne p贸藕niej, je艣li dojdzie do sporu s膮dowego.

Wreszcie, je艣li wszystkie te kroki nie dotycz膮 naruszenia, mo偶e by膰 czas na zatrudnienie prawnika, kt贸ry z艂o偶y pozew w celu zaprzestania naruszenia. Odwied藕 nasz膮 witryn臋 internetow膮, aby uzyska膰 dodatkowe informacje dotycz膮ce krok贸w w celu ochrony znak贸w towarowych i ograniczenia naruszenie znaku towarowego.

[ad_2]

Source by Darin M Klemchuk