[ad_1]

Obecnie na TikTok s膮 reklamy, kt贸re pozwalaj膮 Ci poszerzy膰 zasi臋g i now膮 ekspozycj臋. W styczniu 2019 roku TikTok zacz膮艂 eksperymentowa膰 z reklamami na swojej scenie. Spowodowa艂o to uruchomienie etapu us艂ugi zarz膮dzanej w kwietniu 2019 roku. W czasie tworzenia tego przewodnika reklamy TikTok nie s膮 dost臋pne w wi臋kszo艣ci stan贸w.

Podobnie jak w przypadku innych platform medi贸w spo艂eczno艣ciowych, dost臋pne s膮 reklamy z mo偶liwo艣ci膮 okre艣lenia stawki. Nie mo偶esz teraz samodzielnie obs艂ugiwa膰 reklam TikTok i wszystkiego, czego potrzebujesz, aby pozna膰 przedstawiciela dostawcy.

Wszystkie dost臋pne reklamy w TikTok s膮 kr贸tkimi formatami filmowymi. Ma to doskona艂y sens, poniewa偶 TikTok to etap wype艂niony kr贸tkimi filmami, aby zapewni膰 czytelno艣膰 niekt贸rych reklam dla u偶ytkownik贸w. Istniej膮 3 r贸偶ne wersje, kt贸re mo偶esz 艣ledzi膰 za pomoc膮 reklam TikTok:

Atrybuty kierowania to obecnie ma艂y standard. Mo偶liwe jest wybranie odbiorc贸w wed艂ug wieku, p艂ci i miejsca. Kierowanie geograficzne umo偶liwia celowanie na poziomie kraju w USA. W przysz艂o艣ci mo偶esz spodziewa膰 si臋 dodatkowych opcji kierowania, w tym uwagi i zachowania.

Poni偶ej wymienione s膮 cztery rodzaje reklam TikTok, kt贸re s膮 obecnie dost臋pne:

Mo偶e widzia艂e艣 narracyjne reklamy na Instagramie? Wszystko to jest w stylu pe艂noekranowym i og贸lnie bardzo pomocne. Je艣li to do Ciebie przemawia, z pewno艣ci膮 wolisz reklamy natywne w TikTok. Mo偶esz doda膰 zewn臋trzny link do strony internetowej z tymi reklamami.

Za pomoc膮 tej reklamy chcesz wybra膰 okres swojego filmu od 5 minut do 15 minut. Musisz wyprodukowa膰 film w formacie pionowym, poniewa偶 b臋dzie on pokazywany na stronie 鈥濪la Ciebie鈥 docelowej widowni. Mo偶esz doda膰 wezwanie do dzia艂ania, na przyk艂ad pobranie programu lub odwiedzenie swojej witryny internetowej.

Hashtag Challenge Advertising

Bitwy Hashtag s膮 szeroko rozpowszechnione w TikTok. Dlatego logiczne jest tworzenie reklam w tym konkretnym formacie. Mo偶esz tutaj promowa膰 swoich konsument贸w TikTok w艣r贸d docelowych odbiorc贸w, aby wzi臋li udzia艂 w wyzwaniu zwi膮zanym z Twoj膮 mark膮 lub wieloma Twoimi produktami.

U偶ytkownicy TikTok wol膮 anga偶owa膰 si臋 zamiast po prostu przyjmowa膰 biern膮 postaw臋. Dlatego, je艣li wymy艣lisz odpowiedni膮 reklam臋 przeszkodow膮 z hashtagiem, mo偶esz przewidzie膰 wspania艂e kwoty zaanga偶owania. Te reklamy dzia艂aj膮 przez siedem dni, a tak偶e przedstawiciel TikTok mo偶e Ci臋 przez ca艂y czas zach臋ca膰.

Reklama przej臋cia marki pojawia si臋 za ka偶dym razem, gdy u偶ytkownik otwiera program TikTok. Na ich wy艣wietlaczu jest z przodu i na 艣rodku. Mo偶esz u偶y膰 tego typu reklamy, aby wys艂a膰 osob臋 do osobistego artyku艂u lub nak艂oni膰 j膮 do swojej witryny.

Reklamy przej臋cia marki s膮 dozwolone na podstawie klas. Tylko jeden reklamodawca mo偶e korzysta膰 z tego typu reklamy, aby codziennie otrzymywa膰 zaj臋cia. Prognozujemy, 偶e zmieni膮 si臋 one w najdro偶sze reklamy TikTok ze wzgl臋du na ograniczon膮 dost臋pno艣膰.

Nowa reklama obiektyw贸w

Je艣li zdecydujesz si臋 na reklam臋 markowych soczewek, b臋dziesz mie膰 mo偶liwo艣膰 korzystania z filtr贸w twarzy, element贸w 3D i wielu innych. Nawet odpowiedni program markowych obiektyw贸w m贸g艂by zapewni膰 du偶e zaanga偶owanie na scenie, wi臋c warto si臋 nad nimi zastanowi膰.

Przy okazji, czy chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o The Lowdown About TikTok Advertising? Je艣li tak, przejd藕 do mojej witryny i uzyskaj m贸j DARMOWY przewodnik.

[ad_2]

Source by Jean Taylor