[ad_1]

Subskrypcje us艂ug mobilnych przekroczy艂y ju偶 cztery miliardy do ko艅ca 2008 roku i oczekuje si臋, 偶e dotr膮 do oko艂o sze艣ciu miliard贸w u偶ytkownik贸w. To sprawia, 偶e 鈥嬧媟eklama za po艣rednictwem us艂ug mobilnych jest bardzo wydajnym medium. Eksperci ds. Marketingu uwa偶aj膮, 偶e przysz艂o艣膰 reklamy i marketingu b臋dzie odbywa膰 si臋 za po艣rednictwem telefon贸w kom贸rkowych. Wed艂ug Wikipedii liczba u偶ytkownik贸w internetu mobilnego przewy偶sza liczb臋 u偶ytkownik贸w komputer贸w osobistych i laptop贸w o oko艂o 5 do 1, nic wi臋c dziwnego, 偶e reklama za po艣rednictwem telefon贸w kom贸rkowych staje si臋 kluczowym elementem biznesowych kampanii marketingowych. Mobilne platformy reklamowe zapewniaj膮 sprzedawcom wydajne medium do prezentowania swoich produkt贸w wi臋kszej grupie konsument贸w.

Jak wybra膰 odpowiedni膮 platform臋 reklamy mobilnej dla swojej firmy

Wyb贸r odpowiedniej mobilnej platformy reklamowej ma kluczowe znaczenie dla udanej kampanii marketingowej. Reklamodawcy chc膮 platformy, kt贸ra dociera do najwi臋kszych wydawc贸w, na przyk艂ad sklep贸w z aplikacjami. Jako reklamodawca przy wyborze platformy powinni艣my mie膰 na uwadze nast臋puj膮ce czynniki.

Zalety korzystania z mobilnej platformy reklamowej

Oto zalety korzystania z mobilnej platformy reklamowej:

Rynek telefonii kom贸rkowej szybko si臋 rozwija, a firmy ju偶 teraz wykorzystuj膮 atak u偶ytkownik贸w mobilnych. Nawet ma艂e firmy korzystaj膮 z mobilnych platform reklamowych z wielk膮 korzy艣ci膮. Je艣li i Ty chcesz wykorzysta膰 to medium do przyspieszenia rozwoju swojej firmy, od razu odwied藕 iVdopia.com!

[ad_2]

Source by Quinlan Murray