Czy słyszeliście o terminie „city light”? Być może wielu z Was styka się z nim po raz pierwszy, choć nie jest tajemnicą, że dziś i tak jest on coraz powszechniejszy. Wszystko dlatego, że odnosi się do reklamy, a jak wiemy w dzisiejszych czasach reklama jest ważna w każdej firmie. Nie ma bowiem przedsiębiorcy, który nie myślałby o jakichś kampaniach reklamowych, aby pozyskać nowych klientów, czy też pozostawić przy sobie tych starszych. Czym jest w związku z tym city light?
Reklama uliczna
Jeśli mielibyśmy w jakiś najprostszy sposób wyjaśnić ten termin, powiedzielibyśmy, że jest to rodzaj outdoorowej reklamy ulicznej. Na ogół jest to bowiem niewielki nośnik reklamowy, najczęściej o wymiarach 1,2 na 1,8 metra, który jest dodatkowo podświetlony, co także dodaje mu uroku. Nie jest w związku z tym żadną tajemnicą, że jest to reklama nowoczesna.
Element krajobrazu miejskiego
Warto odnieść się też do tego, że city light to nie tylko jedna z form reklamy zewnętrznej. Nie zapominajmy też, że jest to element miejskiego krajobrazu. Zresztą nie bez powodu bardzo często nazywa się je meblami miejskimi, co mówi samo za siebie.
Dodajmy tu jeszcze, że odbiorcami takiego przekazu reklamowego najczęściej są ludzie, którzy rzadko oglądają telewizję. Według specjalistów jest to w związku z tym doskonały nośnik reklamowy uzupełniający kampanie telewizyjne. Nie da się ukryć, że w najbliższych latach reklamy typu city light będą coraz popularniejsze, bo nie ma żadnych przesłanek sugerujących, że mogłoby być inaczej.
Osobiście do takich rozwiązań nie mam wielkiego zaufania.
Dlaczego? Naprawdę takie reklamy wyglądają bardzo ciekawie.